20140415

HELGEN SOM GICK..

 
Solig Tisdag  och full ös på jobbet idag! :-)
 
så det blir ett litet lunchinlägg idag, av några härliga bilder från helgen som gick, när vi var ute en runda i omgivningarna med lilla Liza.
 
 
Idag Tisdag ja, och idag är det tänkt att jag ska tillbringa lite tid ute i garaget igen och köra ett spinning pass. Tanken är att utöka från ett pass i veckan, som jag gjort hittills till att köra två istället.
Känner att jag behöver det, då det inte blir mer än ett löp pass i veckan. :-) 
 

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, jag har ingen karaktär att träna hemma...
    Fin dukning och supergod mat ni gjorde i helgen. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Helgerna bara rusar ser fram emot lite längre påskledighet!
    Vilken skön helg ni har haft med promenader och trevligt med vänner
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Du är så flitig. Kämpa på. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt kort. Nu är jag igång med träningen igen, men har en sjuk träningsverk :)
    I morgon blir det morgonpass.

    Kram Pia

    SvaraRadera