20140421

VÅR PÅSKHELG..

 
Då var påskhelgen till ända, men vilken helg vi har haft, rena rama sommarvärmen, så skönt! :-)
 
Och här blev det faktiskt bara hemmavistelse hela helgen. :-) Då vädret var så bra, så har vi njutit på alla sätt och vis här hemma istället. En hel del har gjorts, staketet är färdigt, odlingslådorna är flyttade, sista plattorna lagda bakom garaget, ena altanen tvättad och trädgårdsmöbler åkt fram. Men mellan allt arbete har vi även hunnit njuta av solen och ätit gott och druckit gott.
 
Lite träning har också hunnits med, min plan var att köra ett "Göteborgsvarv" denna helgen, och se om orken fanns där, då det nu är en månad kvar till start. Och ja igår blev det i härligt väder totalt 21 km, och inom min måltid, som jag satt. Så nu får vi se om det håller om några veckor också. :-)
 
Så nu är man fylld av energi, så man kan "orka" till jobbet imorgon igen...hahaha. :-)
 
 

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag har inte kört hela sträckan än, vi får se om det blir i helgen. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Så underbart väder. Vi har också "bara" varit hemma men ibland är det just en sån ledighet som behövs. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Skönt att bara vara hemma och skrota, jag älskar det.
    Kram Pia

    SvaraRadera