20140511

LÖRDAG MED VÄNNER..

 
Söndag idag och inget inlägg igår, men min Lördag gick i raketfart, så det fanns inte tid till att sitta vid datorn, och den började efter en lång och skön sovmorgon, med en riktigt skön PW med Liza och E. Sedan blev det bakning av kanelbullar, vilket jag inte gjort på evigheter, men jag bestämde mig redan i veckan att det skulle fixas nu i helgen, var så sugen. :-) Sen hanns det inte så mycket mer, för sen var det dags att bege sig till metropolen Osby, för den återkommande återträffen med mina goa barndomsvänner. :-)
 
Och vilken eftermiddag och kväll det blev, mycket prat, men också mycket mat, precis som vanligt. 

 
Och det vi blev bjudna på igår var b la pulled pork med hur många tillbehör till som helst, och så gott det var. Detta är verkligen något jag skall försöka mig på.
 
 
Och här är delar av vårt härliga gäng, förutom då jag själv såklart ( det är ju jag som står bakom kameran) och goa M, som inte kunde vara med igår.
 
Och om två år firar vi 40 år som vänner, inte illa. :-)
 
 

2 kommentarer:

  1. Härligt med sådana vänner.Ni verkar ha det jätte mysigt. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! Vilka goda tillbehör till maten. Kram Stina

    SvaraRadera