20140702

KVÄLLSMOTION..

 
Igår tog jag och  Liza en lång PW direkt efter jobbet, jag bara bytte om och sen stack vi ut. Gud så skönt det var,  vädret var ju kanon för en gång skull och det blev en rätt bra runda, så Liza var rätt trött när vi kom hem igen. :-)
 

Och idag har vädret varit lite sisådär, så därför fick det bli inomhusträning på gymmet idag istället. Så nu har man varit duktig i några dagar, så imorgon får det bli vilodag, innan vi kör igen. :-) 
 
Anmälde mig igen till Göteborgsvarvet häromdagen, är ju lite taggad att slå min tid från i år, tävlingsmänniska som man är. :-) Men denna gång skall jag inte springa själv, utan får sällskap av dottern, vilket ska bli kul. :-) Man måste ju ha lite mål med sin träning, eller hur....?
 

4 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga bilder!
    Ja, igår var ju vädret riktigt riktigt bra! ;) :)
    Ha en fin torsdag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Kul att du också ska springa. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt att pw-a, ibland nästan bättre än att springa!
    Jag har också tänkt att anmäla mig till Gbg varvet...
    ha en skön kväll
    kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder, här är det grått o trist, nästan höstfeeling. Kramisar Tina

    SvaraRadera