20140706

VARM SÖNDAG..

Vilken varm och solig Söndag det blev, knappt man kunde vara ute i solen, men man ska inte klaga nu när värmen äntligen kommit...gäller ju att njuta...men idag var det liite för varmt för min smak. :-)
 
Tanken var ju att det skulle bli en trädgårdsdag idag, men jag orkade bara hålla på en stund, så jag hann med hälften av vad som var tänkt i alla fall, sen kändes det som att jag höll på att gå åt av värmeslag. :-) Sen fick det bli skugga och lite schack spel med sonen istället...
 
 
 ...och nu ikväll blev det först ett kvällsdopp i sjön, lite kallt och skönt efter en riktigt varm dag och sen som avslut lite varm och skönt i det varma spat....

 
...och idag hade även duschen ute i badet blivit installerat, så det var härligt att kunna duscha ordentligt innan man hoppade i det trettioåtta gradiga vattnet...och vilken skön avslutning det blev på en härlig och avkopplande helg, som nu i efterhand känns som den varit jättelång. :-)
 
 

3 kommentarer:

  1. Det har ju varit en superfin helg. Vi har det så varmt inomhus på natten bara annars är det super skönt. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mmm, så fint Ni bor!! Håller med, helgen kändes lååång och skön. Precis som man vill att den ska vara!
    Nu är kaffet uppdrucket och jag ska ta en löptur innan det blir så varmt... Semestern har ju startat :)
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar känsla, när det känns som om att dagen varit jättelång, när det varit en ledig dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera