20140807

HÖSTNYTT..

Igår när vi var i Köpenhamn var vi b la inne på Gina Tricot, och där hittade vi det ovan, såå snyggt! :-) Scarfsen shoppade jag direkt, men är även lite sugen på väskan, tänkte jag skulle införskaffa mig något nytt till hösten, men får suga på den karamellen lite, om det verkligen är denna jag vill ha. :-)
 
Men om man ska hårdra det lite, så är de inte lite lika ett känt märke som har ngt liknade?......såklart Marlene Birger...
 
...och mönstret finns ju både i scarfes och clutch, men då talar vi om ett helt annat pris än på Gina Tricot. :-)
 

4 kommentarer:

  1. Den tanken slog mig med när jag var på Gina förra veckan hur otroligt lik den var MB...
    Trevligt med en Köpenhamns trip

    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Den måste jag nog kolla in. Lite prisskillnad om man säger så. Jag som byter väskor ofta vill inte köpa för dyr. Jätte snygg, även scarfen.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Läst ikapp lite här nu, som jag missat! :)
    Den väskan såg jag också på GT i Gbg och gjorde samma liknelse som du ;)
    Så himla fin OM-kofta du köpt! Den blir fin i höst! Tunikan var också fin, ett fynd är inte fel! :)
    Ja, Sthlm är vackert, speciellt på sommaren! Så ni var där, när det regnade som värst... grannen skulle på AIK´s match då, som blev inställd ;)
    Badkruka, det är jag också av allra värsta sort... har inte badat en enda gång i år, förutom i spabadet ;)
    Ha en fin torsdagseftermiddag/kväll!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Mysigt med en Köpenhamntripp. Väldigt lik MB, men kan tänka mig att det är stor prisskillnad. Kramisar Tina

    SvaraRadera