20140902

GÅRDAGENS OUTFIT..

 
Tisdag och lätt förkyld jag idag, trist, men jag hoppas det försvinner fort!
 
Idag bjuder jag på en dagens E från igår. :-)
 
Ett nytt vardagsproblem just nu är vad man skall ha på sig varje dag. Är visst lite svårt när man börjat gymnasiet...så det gås igenom på kvällarna och testas och diskuteras och slutligen läggs fram för morgonen, allt för att minimera diskussionerna på morgnarna...haha...:-)...typiska tonårsproblem...eller!? :-)
 
 
Och gårdagens E, var blus från Rut & Circle och byxor från New Yorker.

 
Vad händer då idag denna Tisdag...inte mycket, för det blir till att försöka kurera sig, och det med massor av te, och vila ikväll...:-)...har ju även en sjukling där hemma, som fick feber igår kväll...så man kan nog säga att förkylningstiderna har börjat, tråkigt nog. :-)
 
 

5 kommentarer:

  1. Snyggt! Det är inte lätt det där med vad man ska ha på sig. Smart att välja dagen innan. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej hej, hittade hit via Helenas Enkla Vardag! :)
    Vilken söt tjej du har! Och jag känner igen det där, min tjej är visserligen lite yngre (14) men även här diskuteras det, provas och läggs fram kvällen innan. :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Trist med förkylning men det är som du säger förkylningstider just nu... Hoppas du kryar på dig! Supersöt tjej med en fin jättefin outfit, inte lätt med klädval :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!
    Jag skulle också behöva välja och lägga fram kläder dagen innan....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hua för förkylningstider, inte kul alls. Ursnygg outfit på din vackra dotter. Kramisar Tina

    SvaraRadera