20140906

SKÖN KVÄLL..


Efter middagen igår, så tog vi en liten cykeltur för att lämna Liza till E. Det var ju såå skönt ute, riktigt ljummet, men som man är så tog jag den tunna dunjackan på i fall att, när vi cyklade iväg. Men nja....den hade jag absolut inte behövt, var ju alldeles för varmt för den. Men väl hemma igen, så fick vi ju ta ett bad också, det är ju rätt rogivande att sitta där ute i mörkret och kolla den stjärnklara himmeln och bara koppla av....och precis vad jag behövde, innan sängen kallade. :-)
 
Men idag Lördag, och här har det varit tidig uppstigning, för först på listan är det soptippen som gäller, sen ska vi och  hämta en ny taklampa, som vi ska ta hem och testa om den passar, och efteråt blir det lunch på favvisfiket såklart. :-)
 
En skön Lördag med andra ord, vilket jag hoppas ni som tittar in också får! :-)
 

3 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter och vovven ser ut att ha det bra där framme. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hihi vilken mysig bild med vovsingen i korgen :) Jag det har verkligen varit härligt väder och helgen ser ut att bli fin :) Låter kanon med dina lördagsplaner, jag ska försöka ta mig en tur till soptippen också.

    kramizar aka

    SvaraRadera
  3. Jamen vilka sköna dagar det har varit, sommaren kom tillbaka :).
    Lät som en bra lördag. Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera