20141010

FREDAGS OUTFIT ÖNSKNING ..

 
Sen morgon idag! :-)
 
Efter en riktigt trevlig kväll med god mat så blev det lite pyssel med logistiken imorse. Hade ju min bil parkerad vid stationen och sen hade Liza sovit borta i natt. :-) Så jag fick skjuts av N till stationen, och sen iväg och hämta lilla Liza innan jag landade här på jobbet. Men en sådan härligt dag som detta verkar bli, så gör ju inte lite pyssel och bestyr på morgonen något, för här börjar den fina solen komma fram, och det verkar som sagt bli en fin dag denna Fredag.
 
Bjuder idag på en liten önskelista inför kylan som snart borde komma, för gud va varmt det var igår igen, jacka...ja det behövdes inte, knappt tröja heller. :-)
 
Snygg grå mellankappa fr HM, innan den tjocka jackan åker fram hade varit bra, med en snygg halsduk från Lindex, och handskar kommer att behövas på morgnarna när man ska börja skrapa bilen, dessa från HM. Trivs ju ypperligt i mina Chelsea boots från Parisienne, men ett par lite grövre hade varit ett bra komplement att variera med. Och ett litet tips om man är sugen på någon ljuslykta från Iittala så har Royaldesign Kivi lyktorna med 25% rabatt just nu. :-) Själv så föll jag för deras lykta Kastehelmi och köpte 2 st häromdagen( den på bilden), har ju kivi lyktor sedan innan. :-)
 
Men nu kör vi Fredag hela dagen lång! :-)
 

3 kommentarer:

  1. Logistiken är ständigt på tapeten. Fint tips på outfit. Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt på din önskelista! Kastehelmi har jag en av i brunt. Jättefina.
    Chelsea-boots är jag också lite sugen på. Men vet inte om jag vill/behöver ett par grova eller tunna? Eller egentligen så kanske jag inte behöver några alls...? ;)
    Kram och ha en fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt ♡ ...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera