20141029

HÄRLIGT SOLIG TISDAG..

 
Vilken dag vi fick igår, rena försommarvärmen med klarblå himmel! :-)
 
Det var såå skönt att komma hem på lunchen och gå en promenad med Liza, innan man skulle in på kontoret igen för lite mer jobb. Och jag hade nästan gett vad som helst för att få sätta mig i solen på altanen istället med en kopp te Men vi hoppas väl på att detta väder håller i sig eller kommer tillbaka till helgen, så man kan sitta där ute och mysa då istället, håller tummarna. :-)
 
 
Men vi passade på att ta en lite längre runda i alla fall, så vi kunde njuta så länge som möjligt, innan jobbet kallade på mig. :-)
 

Försökte mig också på att fota lilla Liza också, men det var lättare sagt än gjort, huvudet gick först åt ena hållet och sen åt andra hållet, och det var en radiostyrd bil som kom och störde oss i fotosessionen. :-)  Jag var ute och gick med Liza och en man som var ute och "gick" med sin radiostyrda bil, eller vad man nu skall kalla det. :-)

 
Men annars igår, så blev det tidig läggning med lite julmagasin, innan John Blund fångade mig. :-) För idag har det varit Supertidig uppstigning (02.00), hade lovat C att hjälpa honom att dela ut tidningar, då onsdagen är den tuffaste morgonen på hela veckan, med extra mycket reklam och tidningar som skall ut, på begränsad tid. :-) Men nu in i duschen, så jag hinner inom och köpa mig en kaffe ( så jag piggnar till) innan jag skall vidare till nästa jobb, som idag är i Lund. :-)
 
Ni som tittar in får ha En riktig bra Onsdag! 
 

5 kommentarer:

  1. Åh, jisses.... Hu r ska du orka med dagens arbete om du redan gjort ett pass! Bir tröttmössa på i eftermiddag då?!
    Såååå himla vackert hus Ni har. Suuuuperfint!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för din kommentar hos mig och kul att hitta hit! Vilket fint hus du har!!!

    Ska kika runt lite här!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Visst var det helt magiskt härligt väder! Så kunde det få fortsätta att vara... eller hur!

    Vilket vackert hus ni har!

    Tack för titten och hälsningen hos mig :)

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag riktigt full i skratt! När jag tittade på dagens foton så var det precis likadana bilder
    på Melody som du visar på Liza!
    Gillar ditt hus!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Vilket mysigt hus ni verkar ha! Helt i min stil :).

    SvaraRadera