20141128

BLACK FRIDAY & LITE NYKÖPT..

Äntligen Fredag och en "Black" sådan, för det har väl ingen kunna missat. :-)
 
Jisses så många mail och sms erbjudanden det trillade in under gårdagen....inte klokt, så om man vill fynda lite julklappar, så ska man verkligen passa på. :-)
 
Själv fyndade jag på Åhléns igår med lite rabattkuponger jag fått (20% på ett helt köp). :-) Hade ju kollat in en blus tidigare, som jag som vanligt ångrat att jag inte köpt men som turligt nog fanns kvar för en gång skull. :-) Men det var inte det enda jag köpte utan det blev även svart blus och en stickad tröja, så det får väl vara en liten för tidig julklapp till mig själv. :-)
 
Men nu åter till denna gråa regniga Fredag, som ikväll skall få lysas upp av alla adventsljusstakar o stjärnor, som ska få komma upp, ska bli sååå mysigt. :-) 
 

4 kommentarer:

  1. Har också blivit "bombad" av en massa erbjudanden! Fina fynd du har gjort! Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Snyggt. Jag har oxå fyndat idag.

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite fynd:) Själv jobbade jag precis hela dagen och har tyvärr inte gjort några fynd... Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Ja de har verkligen bombat med black friday mail. Men jag har inte shoppat något alls..... Kram Anette

    SvaraRadera