20150116

FREDAGS INSPIRATION..

 
Då var det Fredag igen, skönt tycker jag. Det har ju varit en fullspäckad vecka både på jobbet och hemma. Och nu står en hel helg utan något speciellt inplanerat, vilket är såå skönt. :-)
 
Har ni något speciellt inplanerat till helgen?
 
Igår kväll låg jag och surfade rundor ute på nätet, och hittade en hel del som verkligen gillades (se ovan). Så nu har listan över lite önskningar ökat. :-) Får väl se om något klickas hem. :-)
 
(Ananaslampa - Ellos, Bokstöd - Ellos, Ljusstake - HM, You're amazing...- Ellos,
Kudde med "sol" - Borett, Doftljus - HM, Pärlhyacint - Blomsterlandet)
 
En Fin Fredag önskas Er som tittar in!
 

8 kommentarer:

  1. Mycket fint du hittat. Ja nu är man allt lite sugen på nya saker när allt julpybt är väck. Ha en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Fina saker! Ellos där kan man verkligen fynda :-)
    Tråkigt med människorna i inlägget tidigare... Alldeles för mycket energi tar det!
    Lustigt jag frågade min väninna häromdagen och hon har den inne året om, vattnas då å då!
    På söndag är det hockey och imon inga direkta planer...fika hos min bror!

    Kram och fin kväll till dig
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg lampa....Trevlig helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Lite städning och DIF match på hovet imorgon och på söndag ska det bli långkok hemma på min gatan.

    SvaraRadera
  5. Vad mycket fint du hittat! Gillar verkligen det där roliga bokstället :-).
    Jag har precis klickat hem ett par gardiner från Ellos.

    Ha en toppendag. Här ska städas och handlas mat!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint! Försöker hålla i pengarna denna månaden, men nu blev man ju shoppingsugen! :)
    Ha en fin lördag,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  7. Så mycket snyggt!

    Jag har en lugn helg!

    Skön söndag och KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Så mycket fint. Den översta kudden har jag spanat på ett tag och kommer nog klicka hem
    när som helst, så fin tycker jag.
    Ha en fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera