20150404

ÄNDRADE PLANER..

Ja inte kom vi till Ystad idag! :-)
 
Blev lite lång sovmorgon, längre än vad som var tänkt, och sen var vi bara tvungna att köra till tippen en vända först också. Och när vi väl fått i oss frukosten ( vid lunch tid:-) ), så kändes det inte lika intressant att köra, klockan var lite för mycket helt enkelt. Så beslut togs att vara hemma idag och köra på utflykt på Måndag istället. :-) Så nu håller vi tummarna att det blir av då istället....haha. :-)
 
Men istället blev det idag lite fixat här hemma istället, och även en liten tur med sonen till stan nu sent i eftermiddag, för koll av ny vår och sommarjacka, och när vi väl var klara i stan, så blev det faktiskt en snabb promenad hem från stan, riktigt skönt att gå vid vattnet och med solen gassande över oss ( och nej det blev ingen ny jacka, den han hittade kändes lite dyr, tyckte han, så han skulle fundera ett litet tag). :-)
 
 
Men nu Påskaftonskväll och vi har precis ätit, så nu väntar fåtöljen på mig....haha. :-)
 
 

7 kommentarer:

  1. Fåtöljen är bra skön. Jag är inte riktigt 100 så det blir soffläge för mig också.
    Ha en bra påskaftonskväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch va tråkigt, du får verkligen krya på dig. Kramizz Laila

      Radera
  2. Så synd ....
    Ha en Go & Gla´ Påsk ♡ ...

    /Kryis pårej mé!

    SvaraRadera
  3. Så det kan bli ;-)
    Ni får ställa klockan på måndag ;-)

    Skönt med soffan den ska jag strax inta jag med, proppmätt efter middag hos svärföräldrarna

    Ha en skön kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag gillar när man kan vara flexibel 😊 jag ville till Ystad i fredags men det blev inget av det..... Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ähhh det blir dag imorgon med att hinna göra saker på... ;) Skönt samtidigt att få lite gjort hemma, som att köra till tippen :)
    Önskar Dig en fin fortsatt helg, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Ibland blir det inte som man tänkt sig, men det kan ju till och med bli bättre! :)
    Ha en härlig påskdag!
    Kram Jennica

    SvaraRadera