20150425

EN GÅRDAGENS & ETT TIPS..

 
Idag en dagens från igår,
där hela outfiten är från Gina Tricot (gammalt), förutom då skorna som är från HM. :-)
 
Här just nu lugn Lördagsmorgon där jag tankar in lite havregrynsgröt. Tanken är att efter stallet ge mig ut på liten löprunda.....men jag är lite nervös över min fot, visserligen har det känts bra i flera dagar, men man vet ju inte hur det känns när man börjar springa. Vill ju bara att det skall funka! :-)

 
Sen är tanken att även hinna inom Stadium idag, behöver både nya löparbyxor och tröja/jacka, och de har ju tom imorgon Söndag 25% på allt för medlemmar,
så det får bli mitt tips denna Lördag. :-)
 
Vad hittar ni på själva idag? 
 

4 kommentarer:

  1. Vilken fräsch outfit! Jag behöver nya löparskor, trots att ryggen krånglar så ska jag nog investera i det. Men inte idag, för idag vill jag åka på Hem Hus Hälsa Trädgårdsmässa.
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Snyggt !!
    Vi skulle åkt in till stan idag men blev ändrade planer då både jag o lillskruttan kände oss hängiga..
    Hoppas att Du får en mysig lördag och att du hittar det du ville ha :)
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Ska vara superlat idag ;)

    SvaraRadera
  4. Stiligt! :)
    Var rädd om foten. Ta det försiktigt!!!!
    Kram.

    SvaraRadera