20150409

JAG, MIN DOTTER & VECKOMATSEDEL..

 
Vilken trevlig födelsedag jag fick igår! :-)
Och supertack Alla Ni som skickade grattis hälsningar. ♥
 
Tårtan jag bjöd på jobbet, blev väldigt uppskattad. Så den kan jag varmt rekommendera om någon vill prova, receptet finns här.
 
 
Men idag ny dag och Torsdag, så här är det den återkommande veckohandlingen som står på schemat efter jobbet, mindre kul men ett måste tyvärr. :-) Barnen kommer ju imorgon, fredag ( och då gäller det att kylen är fylld...haha. :-) ) och sedan skall vi även ha middagsgäster också imorgon.
 
Så vår kommande veckas meny ser ut som nedan;
 

5 kommentarer:

  1. Så fina ni är......tårtan ser riktigt god ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så fina, mor & dotter! Och vilken god matsedel, snappar upp några tips där, som var länge sen jag gjorde..
    Ledig torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder och god matsedel.
    Tårtan såg jättegod ut. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott finaste !!!! Hoppas dagen var perfekt !
    Vad lika ni är du och dottern :) jättefina
    KRAM Sanna

    SvaraRadera