20150427

MIN MÅNDAG..

 
Vilken Måndag det blev, den började ju väldig grå och kylig, men rätt sent på eftermiddagen, så sprack det helt plötsligt upp och solen tittade fram och det blev såå härligt väder. :-)
 
Så när jag tagit min lilla löprunda ( som inte kändes ok), så gick jag en runda runt huset och fotade och kollade läget. :-)
 
 
Vårt silverpäronträd (Nordens olivträd) på framsidan, blommar nu för fullt.

 
Och i rabatten på baksidan, så börjar det fyllas ut, med lite av varje. :-) 

 
Fick ju sätta mig en stund i solen på altanen också och bara njuta en stund, innan det var dags att fixa middag. Gäller ju att passa på när tillfället ges.
 
 
Annars då idag, ja jag hann med lite på min To Do lista, b la storstädning av ovanvåningen, så det känns rätt skönt att kunna bocka av det. :-) Sen blev det både lite handling och lunch med sonen.
 
Så jag är rätt nöjd med min lediga Måndag! :-)
 

5 kommentarer:

  1. Trist med löpningen, men det såg fint och härligt i solen. Kram

    SvaraRadera
  2. Blev glad av att se din lilla soffa, ägde själv en sådan för tio år sedan, hade glömt den... söta minnen dök upp. : )

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har det!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Skönt med ledig måndag. vilket fint klot du har där under trädet. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så himla snyggt hemma hos dig gillar det stil rena !!!
    Vackra Bilder och jag tror att i morgon kommer löpningen gå bättre :)
    KRAM och Godnatt Sanna

    SvaraRadera