20150407

TRÄNING & DAGENS TIPS..

 
Senaste veckans träning har inte varit sig lik, och det då vi var iväg och åkte skidor förra veckan. Så det får väl klassas som träning av benen varje dag. :-)
 
Men jag kom i alla fall ut på en löprunda i Fredags och det kändes inte alls bra, benen var som bly, men 5 km orkade jag i alla fall pina mig igenom. :-)
 
 
Men igår kväll stack jag också ut på en liten runda när vi kommit hem från vår lilla utflykt, och då var tanken att köra lite intervaller. Och det kändes betydligt bättre än i Fredags, benen har väl vilat sig nu...haha..:-)...Så det blev 3 km uppvärmning och sen backruscher, i två olika backar, och sen avslutade med olika fart mellan lyktstolparna hemåt.
 
Och mitt tips för dagen är det enda jag shoppade igår på Emporia, och det var en sport top från Stadium, av deras egna märke soc, som de ny säljer för endast 99kr ( för medlemmar). :-)
 
Men nu åter till jobbet idag efter en riktigt skön semestervecka. :-) Och den här veckan händer det lite speciella saker, så vi får väl se om jag får in något mer träningspass eller inte, för det är någon som fyller år denna veckan ( moi :-) ), så det är ju både förberedelser och lite firande som måste prioriteras...haha. :-) 
 

9 kommentarer:

  1. Tänk så olika kroppen kan svara olika dagar på samma träning... Snygg top också!
    Skönt med en semester vecka att ta igen sig på. Jag har lite ledigt i slutet på den här veckan att se fram emot.
    Fina tavlorna är på bilderna i förra inlägget....
    Önskar Dig en ny fin vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Bra tips. Jag är i stort behov av ny träningsbh.
    Ha en bra tisdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Tack för det tipset!! Present ska det bli!! : )

    SvaraRadera
  4. Visst är man i olika form olika dagar...,

    SvaraRadera
  5. Men åh tack för tips! Behöver helt klart nya!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Ska bara komma igång med träningen, suck....jag vill mer än den här kroppen orkar, men hoppas på mer energi nu till våren. Tack för tipset. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Du får se det som att det är då träningen ger dig mest, just där när det är pest och pina och man bara vill sluta! Heja dig!
    Vilken mysig dag med vännerna :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Födelsedagar gillas.....snart är det min tur också. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Födelsedagar gillas.....snart är det min tur också. Kram Anette

    SvaraRadera