20150521

ORANGE STAD..

 
Vår lilla stad igår kväll,
 
som börjar färga sig i färgen Orange inför Söndagens final i Handboll, som går i Göteborg med vårt IFK mot Alingsås. :-)
 
Jag följde med E igår kväll in på HM, som hade VIP kväll. Jag kände att jag behövde röra på mig och känna efter om det kunde bli något jobb idag. Och ja jag kände mig inte helt hundra men ändå tillräckligt bra för att orka åka iväg idag. Men de möten som jag egentligen hade inbokade i både Ängelholm och Lund idag, har jag avbokat, känner att köra Skåne runt orkar jag inte, det räcker att jag tar ett möte via telefon. :-)



Och ja det var inte bara gatorna som smyckats i stan, utan nästan alla skyltfönster hade också dekorerat i orange. :-)

 
Så på Söndag så sitter vi bänkade och kollar in vårt IFK från den Oranga staden! :-)


 Men innan dess, lite jobb då, och på Lördagen vet jag inte vad som händer, avvaktar och ser hur det känns idag och imorgon, om det blir något varv för mig i år eller inte. :-)
 

6 kommentarer:

  1. Lördagen, vi har beställ fint väder! : )

    SvaraRadera
  2. Vad kul med lite oranget :-). Alltid skoj när någon anstränger sig!

    Trist att du inte känner dig bra. Hoppas du kryar på dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Skönt att du börjar känna dig bättre.
    Ta hand om dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Klart du vara frisk till på lördag! :)
    Jag har bestämt att jag ska vara frisk imorgon!
    Hoppas att viljan är tillräckligt stark! ;)
    Sköt om dig och ha en jätte bra kväll!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Festligt när det pyntas i staden!
    Så attans typiskt att sjukdom skall krypa på precis i lagom tid till Varvet! om du får för dig att springa så LOVA att lyssna på kroppen..

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Så coolt. Hoppas morgondagen blir bra. Kram Anette

    SvaraRadera