20150502

PÅ MATBORDET IDAG..

 
På matbordet idag, lite av allt det fina jag fick i Torsdags av våra vänner. En Pelargon och en lykta från Majas lyktor, och för er som inte vet vad Majas lyktor är, så säljs de för att stödja barncancerfonden.
 
 
De finns i en oändlig massa utföranden med olika motiv och fina texter på, ni finner dem här.
 
Jaha då hade blivit Lördag idag, och en rätt blåsig sådan verkar det som, men det skulle nog inte bli något regn idag i alla fall (som igår).
 
Här fortsätter N vårt murarbete, vi har satt som mål att muren utåt gatan skall vara helt klar till midsommar, vi får väl se om vi eller rättare sagt han lyckas, för jag kan inte ta åt mig något av det, för jag är bara med som sällskap om jag ens är med där ute. :-)
 
Själv blir det nog en långrunda med Liza i skogen först sen en runda på stan, vi skall ju på konfirmation och 15 års kalas ikväll.....så något måste fixas. :-)
 


4 kommentarer:

  1. De lyktorna är så fina......jag måste säga lite såhär att det hade varit himla kul att få en fröken lykta haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Byggt stenmur har vi gjort men aldrig murat... : )

    SvaraRadera
  3. Så fin lykta! Vilket trist väder det varit några dagar. Krsm

    SvaraRadera
  4. Hade aldrig hört om deras lykta den var jättefin ska in på sidan och titta på deras andra också
    Vad duktiga ni är ..ska ni fixa muren helt själva ??
    Kram Sanna

    SvaraRadera