20150626

BOKTIPS..

 
Tänkte tipsa om en bok eller rättare sagt en serie böcker idag. Det är ju rätt skönt att ha något att läsa när man har semester, tycker i alla fall jag. :-)
 
Och jag har en hel hög böcker som bara ligger och väntar på att jag ska gå på semester....haha. :-)
Och en av dessa böcker är då denna som kom i posten igår.
 
 
Sista boken i en serie om Hammarbypolisen, av Carin Gerhardsen, och den här sista heter "Falleri Fallera Falleralla". De andra i serien, det är med denna totalt 8 st, har varit jättebra, om man nu gillar kriminalromaner, som jag gör. :-) 
 
Och då var Fredag idag, härligt, härligt. :-) Och vi skall för en gång skull gå på bio ikväll, kan ju säga att det tillhör inte vanligheterna att vi går dit. Men nu har vi blivit tipsade om en bra film som E var och såg med sina tjejkompisar förra helgen, och det är "Spy".
 
Har ni sett den? :-)
 

3 kommentarer:

  1. Jag som aldrig läser.... i alla fall väldigt sällan. Men kriminalromaner gillar jag när jag läser!
    Det är tur vi har inglasad altan så vi har kunnat sitta ute varje dag och ätit middag!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Jag är superdålig på att läsa. Och läser jag något blir det någon faktabok. MEN förr i tiden läste jag en del och jag gillar det, så man kanske ska ta och läsa en liten bok i sommar :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack för boktipsen inte läst dom böckerna ..
    Fastnat för kepler riktigt läskiga kriminalromaner
    Kramisar

    SvaraRadera