20150616

I VÄNTAN PÅ VINSTEN..


Det är inte ofta jag vinner något, så jag blev lite smått förvånad och såå glad, när jag förra veckan läste mina kommentarer på bloggen på morgonen och det gick upp för mig att jag vunnit i en tävling hos Finaste mattan. :-)
 
Och det jag vann...ja det var den här superfina blåa Austin Rose brickan...
 
 
...från Konstig Design, Emma Sjödin. :-)
 
Men i väntan på den fina brickan, så fick jag skickat till mig lite jättefina disktrasor... 

 
...med pelargoner och trollsländor på,
så nu kommer det att bli en fröjd att torka diskbänken..haha. :-)

 

3 kommentarer:

  1. Vilka fina, nästan synd att använda ju..... grattis till vinst. Brickan ser jätte fin ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Brickan är jätte vacker! :)
    Men jag håller med Anette.
    Disktrasorna är ju så fina att jag hade tvekat att smutsa ner dom!

    Vill också passa på att önska dig en jätte fin och mysig Midsommar! ♡
    Stor varm kram!
    Susanne

    SvaraRadera