20150628

SÖNDAGEN BLEV EN FIXARDAG MED KVÄLLSTUR..

 
Vår Söndag har handlat om att ordna massa här hemma. Var först iväg och handlade inför den kommande veckan, och sen har det varit trädgårdsfix och tvätt av sofföverdrag resten av dagen.
 
Men efter middagen sent i eftermiddags, ringde E och frågade om jag var sugen på att cykla med henne ner till sjön i Balsby. Och såklart hade jag det. Så det blev en skön rask cykeltur dit, sen låg vi bara och latade oss på brygga och njöt av kvällssolen, för bada det gick inte. Gud så kallt det var, det blev bara fötterna som fick bada. :-)

 
Och lilla Liza var lite misstänksam mot bryggorna först, då de gungade, men vågade till slut gå ut. :-) 

 
Sen var det bara att cykla hemåt igen, totalt en cykeltur på 20 km blev det. Så det får jag väl kalla dagens motionspass. :-) Har ju börjat skriva träningsdagbok och utmana mig själv att klara 100 träningspass fram till jul, vi får väl se om jag klarar det. :-)
 
 

1 kommentar:

  1. Mmm...vad härligt det låter, att ligga och lata sig på bryggan. Härligt med lite vågskvalp.
    Ha en fin måndagkväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera