20150715

DAGENS FYND MITT I VECKAN..

I Lördags fyndade jag en tunika/klänning när jag var med E på Gina Tricot. Skulle "bara" följa med som smakråd, men i väntan så började jag kolla deras rea, och ja.....där fanns den, till en billig peng och satt som smäck, så det var inte mycket att fundera över. :-)
 
Perfekt lätt klänning att "dra" runt i en fin sommardag....
 
 
..och det var inte bara framsidan som var fin utan även ryggen, med sin V ringning. :-)

 
Men vad händer idag då, denna Onsdag?
 
Idag blir det att tåget efter jobbet till Sölvesborg, ett småstad ca 3 mil österut från oss. Vi är några tjejer från jobbet som tänkte besöka en annan kollega och sen gå ut och äta och dricka lite gott. :-)
 
En mysig tjejkväll med andra ord. :-)
 
 

9 kommentarer:

  1. Vilken snygg klänning :). Man kan aldrig få för många klänningar!!
    Ha en toppenkväll med dina väninnor och tusen tack för goa hälsningar i min blogg.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  2. Mysigt att träffas några stycken och käka och dricka lite gott. Härlig modell på fyndet. Ser väldigt ledig och skön ut.
    Ha så kul ikväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Sååå snygg på finaste Du !!!
    Du hittar verkligen en massa snygga plagg , gillar baksidan med v-ringning också , får följa med dig ngn ggr och shoppa tror jag ;) Idag har jag fått klar avstämningar, och det var bra då jag hjälpt till på labb i två veckor och tappat massa tid ;)
    Bara Lite bokföring och betalningar att göra i morgon , min sista arbetsdag som jag längtar ....
    Hoppas du haft en underbar dag
    Stor kram till dig !!!

    SvaraRadera
  4. Snygging!
    Den satt ju perfekt på dig! :)
    Ni har säkert jätte mysigt allihopa just nu.
    SKÅL!!!! :)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Men åh så snygg - precis i min smak! Inte visste jag att de hade så fina kläder där. Trodde bara det var tonårskläder! Ibland har man fel!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Så himla snygg klänning.

    SvaraRadera
  7. Snygg! Visst är det svårt att låta bli att handla. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Snygg! Visst är det svårt att låta bli att handla. Kram Anette

    SvaraRadera