20150711

NY LJUSLYKTA ÄR DAGENS TIPS..

 
God morgon på er denna soliga Lördag!
 ( vilket jag hoppas ni också har)
 
Igår när jag körde hem från jobbet var jag inom stan och handlade lite till middagen, och då passade jag även på att gå inom Clas Ohlson. För några veckor sedan såg jag nämligen ett par solcells ljuslyktor i deras skyltfönster som jag fastnade för, så nu tänkte jag se om de fanns kvar och det gjorde de, så en fick följa med hem på prov, så får vi se om jag köper någon till sen.
 
 
Och den lyste riktigt fint i mörkret, så detta blir mitt tips denna Lördag, fin ljuslykta till ett riktigt bra pris, 49kr. :-)
 
 
Lördag idag ja...och den börjar vi rätt lugnt, med att läsa tidningen i sängen med öppen altan dörr och solen som tittar in. Bättre morgon kan man inte ha. :-)
 
Sen får vi se vad denna dag blir av.
 
Har ni några planer för dagen?
 
 

9 kommentarer:

  1. Bra tips!! Idag skiner solen så fint så din lykta kommer lysa så fint ikväll.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Exakt dessa har svärmor här i stugan där vi är 😉 tydligen kan man plocka ur insatsen och ha som vanlig ljuslykta när lampan är slut, vilket verkar smart. Funderar på att köpa, jag med 😉😊
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer Maria, vilket jag glömde nämna i mitt inlägg. :-) kramizz Laila

      Radera
  3. Vilket bra tips !!!! vill ha måste förbi där och titta :)
    Hoppas att solen skiner på dig fortfarande , här har solen kommit fram ngt nu, men fortfarande såå blött efter stora skurar i går ;)
    Hoppas du får en underbar lördag finaste
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  4. Waoo,så fin & vackert den skiner ♡ ...
    Japp,soligt & ljuvligt!

    SvaraRadera
  5. Sådana lyktor har vi i rabatten - de är jättefina!
    Min enda plan för dagen och morgondagen är att vila mig frisk från min mansförkylning.....

    SvaraRadera
  6. Jättefin lykta!
    Ja, idag hittade solen hit och det har varit en superskön dag. Nu hoppas vi att solen vill stanna hos oss ett tag till.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Men så fin! Kanske skulle kolla på en sån till min balkong. Smidigt med nått man inte behöver tända och släcka själv. Kram

    SvaraRadera