20150812

YTTERLIGARE TIPS..

 
Dagarna går och semestern börjar gå mot sitt slut, men det känns rätt ok faktiskt. Är verkligen utvilad, även om jag var helt totalt slut igår, efter min ansiktsbehandling med massage. :-)
 
M var hur duktig som helst, och det var hur skönt som helst att ligga där och bli omhändertagen i 2 h. Så när hon var färdig var jag helt avslappnad och mör i hela kroppen....haha. :-) Men det gav mersmak, så det får jag nog unna mig emellanåt.
 
Men idag tänkte jag faktiskt tipsa igen, om den fina lampan jag köpte när vi var inom Ikea häromdagen i all hast. N:s mamma hade ju köpt den och jag tyckte den var superfin, så jag var ju bara tvungen att köpa en själv, och de var ju väldigt prisvärda, och jag köpte den vita. :-)
 
En annan lampa som än så länge endast finns på önskelistan är en ph 5 pendel. Och jag såg för några dagar sedan att de hade satt ner priset på den här i en lokal butik, så just nu funderar jag på om inte det skall bli en sådan nu vid nästa löning. :-)
 
Men nu lite trädgårdsonsdag! :-)
 
 

4 kommentarer:

  1. Det är så skönt med massage. Det tror jag visst jag bör boka en tid till..... kram Anette

    SvaraRadera
  2. Tycker verkligen att du ska slå till på en PH- lampa! Vi har två st och jag gillar dem mycket. Vi har en i köket och en i vardagsrummet.
    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för lamptipset, mycket snygga

    SvaraRadera
  4. Åhhhh PH lampan är ju så fin, och lär inte sjunka i värde om du sen tröttnar och vill sälja den !!!
    Klassisk design såå snygg ..tycker i alla fall jag ❤️

    SvaraRadera