20150916

FAVORITER HÄR HEMMA..

 
Tänkte idag försöka komma fram till vilka mina tre största favoriter är, här hemma,
inte lätt, då man oftast gillar det mesta man har hemma, men om jag nu ska försöka toppa tre favoriter så blir det nog dessa. :-)
 
1. Ett av mitt nyare inköp, en Gino Sarfatti lampa, och den toppar nog min lista. :-) 
 
 
2. Mitt gamla bokskåp, som vi tom måttade väggen för, när vi byggde huset, så den skulle få plats, där mellan fönstren. :-)
 
 
3. Och såklart ....så måste ju vårt Hus få vara med på den här listan, för det ångrar jag inte för något här i världen att vi byggde. :-)
  
Har ni några riktigt favoriter där hemma, som ni bara känner att det där
kommer jag aldrig att ångra? :-)


 

3 kommentarer:

  1. Men åh jag förstår att det är dina favoriter! Den där lampan alltså - så snygg!
    Vilket fantastiskt hus ni har! Vi har tyvärr väldigt lågt i tak, vilket gör att man får "stå över" många läckra lampor.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Förstår att du har dina favoriter....jag har många favoriter, kan inte lista tre haha. Jag älskar liksom hemma. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Men vad snygg lampa !!!
    Och ert hus är så snyggt älskar dom höga taken
    Bokskåpet är verkligen wow, älskar böcker och det där var så fint härligt att du behållt färgen trä tycker det är så fint !
    Önskar dig en underbar torsdag
    Kram Sanna

    SvaraRadera