20151002

ÄNTIGEN FREDAG & EN SOLIG SÅDAN..

 
 
 
  
Då har vi äntligen landat i Fredagen, känns ju bara så bra. :-)
 
Måste säga att den här veckan har känts sååå lång, förstår inte varför. För veckorna brukar ju gå så fort.....och jag som nästan har intalat mig varje morgon...att Idag är det väl ändå Fredag....haha...men nä det har det ju inte varit, men men...nu är det i alla fall då äntligen Fredag! :-)
 
(stenklot - STARKA, rostiga fjärilar - Flyinge plantshop)
 
Här har flera insjuknat, E låg i feber igår kväll och var inte alls kry idag, M, Cs flickvän kom igår och insjuknade inatt också i feber, får bara hoppas vi andra slipper undan. Så handspriten åkte fram i 190, och alla uppmanades att sprita sig. :-) Vill ju absolut minimera risken för ökad spridning.

Så här blir en lugn kväll efter jobbet idag.
 
Vad hittar ni själva på idag?
 
 

5 kommentarer:

  1. Hej finaste vilken entre ni har så himla snyggt !!!!!!!!
    och kloten gillade jag massor är dom också köpta på plantshop ??
    Ikväll kommer min lilleman hem :) det är tävlingar i stockholm i helgen så han ska bo hemma :) så lycklig just nu
    Jag hoppas ni slipper sjukdomar
    stor KRAM ♡ Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sanna. :-) Kloten har jag köpt på jobbet, Starka Betongindustrier. :-)
      Kramizz Laila

      Radera
  2. Ååh vilken vacker entré!! Stilrent. Passar perfekt med urnor på var sida, verkligen superfint! Men vad trist med sjukdomar och elände, hoppas de dina kryar på sig snart. Här hos mig florerar lite baciller också tyvärr...

    Helgkramizar aka

    SvaraRadera
  3. Så fin entré ni har! Hoppas alla kryar på sig. Kram

    SvaraRadera
  4. Här har vi också haft sjukstuga. Det är sååå tråkigt. Krya på er.
    Och ha en skön lördag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera