20151016

FREDAG, SOVMORGON & SNART HELG..

 
Då hade vi hamnat på Fredagen idag, mörka morgnar numera, så det är lite segt att stiga upp,
tycker ni inte?. :-)
 
Men idag har jag sovmorgon, vilket gör allt lite lättare den här Fredags morgonen. :-)
Och det är inte allt.....för innan jobbet, så lyxar vi till det med lite go'frukost inne på fiket. Och vi, det är både jag och mina bägge tonåringar, för de börjar inte heller förrän vid 10 tiden. :-)
 
 
Och Fredagsmyset fortsätter ikväll med lite god mat och Idol, kollar ni Idol?
 
Tidigare säsonger har jag bara kollat uttagningarna men sen inte orkat fullfölja det. Men den här säsongen, har det blivit en "grej" här hemma, där hela familjen är samlad och kollar tillsammans. :-)
 
Så nu kör vi Fredag tycker jag! :-) 
 

2 kommentarer:

  1. I år har jag inte alls sett många avsnitt.
    Men jag gillar verkligen Martin.
    Är han kvar förresten?
    Hoppas ni hade en riktigt mysig kväll!
    .....och fortfarande har! :)
    Nu är det natti, natti för mig som skall upp och jobba imorgon.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar idol och men är såååååå besviken att min favorit åkte ut Anna-sofia,tycker hon är fantastisk med egen röst och stil.
    sen gillar jag simon … allt eget där ;)
    Gettobarbie är duktig absolut och så även martin…
    men men vilka är era favoriter ??
    Kram Sanna

    SvaraRadera