20151114

ÄNTLIGEN LÖRDAG..

 
Lång bloggpaus det blev. Men min vecka har varit minst sagt hektisk.
 
Mycket nya intryck från kursen jag gick, som var riktigt bra men som jag ännu inte smält, bokslut med problem, och kom tillbaka till jobbet igår och där hade det också varit lite strul. Så det blev en lång fredag, då jag ville försöka bli klar innan helgen, så att jag kunde koppla av....och ja jag blev färdig, så skönt. :-)
 
Så den här helgen ska jag bara vara och försöka låta allt nytt som jag blev matad med på kursen få landa, och hoppas att mitt huvud får vila, för det går fortfarande lite på högvarv. :-)
 
Får kanske inleda den här dagen med en PW, få lite luft och röra på mig. Har ju inte blivit någon träning heller den här veckan, allt har legat nere p ga jobb och kurs, men så blir det ibland. :-)
 
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar