20151110

I VÄNTAN PÅ TIDNING OCH GÅVA..

För ett tag sedan klickade jag hem en prenumeration på allt om Mat,
och ja det var väl prenumerationsgåvan som lockade rätt mycket, sen att tidningen i sig också är bra är ju bara ett plus. :-) ( och nej detta är inget sponsrat inlägg :-))
 
Vi har ju sedan tidigare både vinglasen och vattenglasen från serien Essence fr Iittala. De är ju bara så snygga, och vinglasen såå goda att dricka ur...haha. :-) Viktigt det där med goda glas att dricka ur tycker jag. :-) Och nu har ju önskan om ett par champagneglas funnits där en tid, så vi kan komplettera vår serien, men även ha goda glas att dricka ur, när vi har b la Prosecco. :-)
 
Idag Tisdag, och det betyder denna veckan lång arbetsdag, först på jobbet och sen fortsättning här hemma ikväll. Det är ju bokslutsvecka för mig, men för att krångla till det, ska jag på en 2 dagars kurs också mitt i detta. Så därför får jag jobba lite kvällar, så får vi se om jag klarar deadlinen som på fredag, tanken är så i alla fall. :-)
 
Dags att bege sig. :-)
 

9 kommentarer:

  1. Dom där champageglasen såg inte alls tokiga ut! Perfekt att passa på när du ändå ha tidningen också! :)
    Lycka till med bokslut och kursen.
    Hoppas att det inte blir allt för sena aeberskvällar. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Snygga glas. Hoppas på att du får en fortsatt trevlig vecka.

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte det är essencen glasen utan några andra. Men de är fina , funderar också då jag fick det erbjudandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de tillhör essence serien, så står det iallafall i erbjudandet. :-) kramizz Laila

      Radera
  4. Ofta är det ju så att tidningen gen blir gratis för gåvan är värd mer....kanon tycker jag haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. De där glasen står högt upp på min önskelista så det är nästan så jag funderar på att hänga på erbjudandet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Iittala har supersnygga glas tycker jag. Vi har också vinglas från dem.

    Låter som du har en fullspäckad hoppas du fixar den utan att vara alltför trött.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. tycker också det är viktigt med vilka glas man dricker ur både öl, vin och kaffe där är muggar viktigt. Kram

    SvaraRadera
  8. Superfina glas! Jag har också fått glasen genom en prenumeration, jättefina!

    Och du vilken fin dukning i förra inlägget, fina tabletter och vackra fat.

    Kramiz aka

    SvaraRadera