20151118

KLASSISKT & ENKELT..



Enkelt och Klassisk, ja det gillar jag...håller i alla lägen både när det gäller kläder och mat.
Man ska inte konstla till det. :-)

Så i förra veckan när jag hade en liten tillställning där hemma på torsdagskvällen, men både f d och nuvarande kollegor, och skulle bjuda på fika. Så fick det blir en klassisk smulpaj, vilket passade mig utmärkt då jag hade en helstressad vecka och inte var hemma i tid om dagarna, då den funkar utmärkt att förbereda ngn dag innan. :-)

Och ja den blev uppskattad...som sagt man ska inte konstla till det utan köra på enkelheten. :-) Sen att man har en duktigt dotter som hjälpte till och fixade både dukning, kaffe och allt annat runt omkring, ska ju inte underskattas. Då den här mamman nästan var sist in till sin egen tillställning....haha. :-) 

Men idag då Onsdag och här idag lite handboll ikväll.
Är egentligen inte riktigt alert för det, men känner att jag inte kan avboka heller, när man blivit inbjuden och tackat ja...men det blir säkert jättebra, är ju inte så ansträngande att sitta i VIP loge och äta lite gott och kolla härligt handboll. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar