20151124

LUCIATÅGET PÅ PLATS..

 
 
Då var luciatåget och alla stjärnor och stakar på plats i fönstren,
 dagens åtagande klart...haha. :-)
 
Så imorgon är planen att försöka ta mig till både Blomsterlandet och stormarknaden,
inköp av lite hyacinter, en rumsgran samt lite nya ljus till adventsljusstaken finns på listan. Och mitt i allt detta ska vi väl hinna med ett träningspass också, finns önskemål att testa ett nytt gym här i stan, vi får väl se om tiden finns där. :-)
 
Mycket man vill hinna med på liten tid...haha...
..gäller att vara lite effektiv, så kanske allt hinns med. :-)
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Så fint, ett sånt har jag velat ha sedan killarna var små. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Men vilket fint luciatåg var har du hittar den ?
    Skönt att vara klar :) själv ska jag försöka hinna på torsdag ..efter stan
    Önskar dig en alldeles underbar tisdag och ska bli kul att se vad du hittar för advents ljusstake
    Kramisar Sanna ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Luciatåget har jag fått av min svärmor. Men det kommer fr Star Trading....goggla på det och luciatåg så hittar du var de finns. För jag vet att de finns lite överallt. Kramiz Laila

      Radera
  3. Men så sött luciatåg med ljus i. Håller med dig, det är så mycket man vill göra.
    Ha en bra onsdag, fina Laila
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Vilket fint litet lussetåg. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Gilla Luciatåget intensivt.

    SvaraRadera
  6. Du verkar då inte alls ha några problem med att vara effektiv ser jag.
    Du har ju redan hunnit med en hel del bara efter att ha varit på benen ett par dagar!
    idag är jag ledig. sen jobbar jag fram till nästa onsdag.
    Så idag är det jag som måste vara effektiv! ;)
    Men jag ger mig nog inte ut och handla blommor. Så trist väder idag. Det köper jag med mig hem från jobbet imorgon!
    Ha en toppen fin dag!
    Kram

    SvaraRadera