20151204

LITE JULIGT I VARDAGSRUMMET & ÄNTLIGEN FREDAG..


 
Äntligen Fredag! :-)
 
Här blir det en lugn Fredag, efter en fullspäckad vecka. Seminariet igår var jättebra, så mycket nya tankar man fick med sig. Så på eftermiddagen blev det lite funderande över vad jag fick med mig men även en genomgång av det material jag fick med mig från kursen för några veckor sedan. Rätt skönt att hinna få landa i allt nytt och reflektera lite över det. :-)
 
Men ikväll blir det i alla fall lite tända ljus, lite gott att äta och dricka....fredagsmys alltså, och så kommer barnen igen, härligt. :-)

(några som undrat om jag shoppade ngt på hm igårkväll på vipshoppingen, det blev bara lite underkläder, en julklapp och även den juliga toppen som finns här :-) )
 
 

1 kommentar:

  1. Så mysigt med tända ljus och alltid lika skönt med fredagar. Kram

    SvaraRadera