20160107

NYTT ÅR..

 
 
Idag min första arbetsdagen för året. 2016! :-)
 
Men det är inte det enda nya för dagen, utan idag kör jag igång med min nya almanacka. Alltid lika kul att s.k börja om, med nytt år och ren kalender. :-) Och i år är det lite speciellt, då jag idag även påbörjar min nya tjänst på jobbet. Ska bli kul att få lite förändring på jobbet, även om det inte förändras fullt ut idag, utan övergången kommer att ske succesivt under första kvartalet. Så det kommer att bli ett fullspäckat kvartal, men kul ska det bli. :-)
 
Rätt skönt att även börja med bara 2 arbetsdagar och sen helg igen. :-) Lagom att hinna landa och komma i fas, för sen på Måndag, börjar allvaret ordentligt för mig, men en ny tjej som skall läras upp.
 
Så det är bara att ge sig iväg. :-)
 

5 kommentarer:

  1. Lycka till med din nya tjänst.

    SvaraRadera
  2. Vilken snygging..... köpt på Emporia? Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä faktiskt inte, utan beställd via jobbet. :-)kramizz Laila

      Radera
  3. Visst är det roligt med ny almancka. Och vilken perfekt start med 2 arbetsdagar.
    Ha en fin fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera