20160219

BOKREA COMING UP..

  
ÄNTLIGEN Fredag, säger jag bara!! :-)
 
Vilken vecka det har varit på jobbet. Trodde jag haft de jobbiga veckorna bakom mig, men nää....den här veckan började bara så snurrigt och konstigt, men som tur var så blev den bara bättre för varje dag som gick, och igår Torsdag, var det en riktigt bra dag. En sådan bra dag har jag inte haft på länge känns det som. :-)
 
Men på kvällarna har jag gottat mig i bokreakatalogen, och planerat vad jag skall köpa. Tycker ju att bokrean varje år är en av årets roliga höjdpunkter, boknörd som man är. :-) Brukar ni gå på bokrean?
 
Men idag är det Fredag alltså, och här kör vi utekväll idag, ska bli mysigt att bara ta det lugnt och äta lite gott ( som serveras ) och veta att man har hela helgen framför sig. :-)
 
Så jag önskar Er alla som tittar in en riktigt förträfflig Fredag!
 
 

4 kommentarer:

  1. Ja just det, det är bokrea på g, måste ta och kolla om man kan göra några fynd  .

    Hoppas att ni får en mysig kväll och en härlig helg!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Har alltid älskat bokrean, men de senaste åren har jag knappt köpt några böcker. Hinner aldrig öppna dom så det är nog därför. Du den där OM koftan vill jag också ha, så himla snygg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Gillar bokrean, så jag ska frossa i rean vid Odenplan.

    SvaraRadera
  4. Såg att det var bokrea på gång, kanske blir det
    en ny kokbok av något slag :)
    Hoppas du har haft en fin helg
    Kram Pia

    SvaraRadera