20160227

FROSTIG & PIGGARE MORGON..

 
En lite frostig morgon med härlig hög luft! :-)
 
Igår blev en lugn och seg dag, visserligen orkade jag följa med på morgonens event på HM....vip shopping, för båda ungarna hade ärende dit. Men väl där så hittade inte sonen vad han ville ha, så han ville vidare till en annan affär, men då de inte öppnade förrän en timme senare fick det bli frukost på favoritcafeet, HoB så länge. Eller frukost, själv tog jag en kopp te och smakade på bageln och inte mycket mer.
 
Men sen shoppade sonen också loss innan vi kunde bege oss hemåt och jag till den härligt väntande soffan, gör gud va trött jag var när jag landade hemma. :-)
 
Men idag ny dag och lite piggare jag. Så om en stund blir det faktiskt en längre promenad med lilla Liza och E, innan hon drar iväg på kalas resterande dagen.
 
Och vi andra hittar på idag, får vi se.
Men nu dags att hoppas ur sängen! :-)
 

4 kommentarer:

  1. Här blir det en lugn dag ska försöka njuta av solen ;) men har just tagit smärtstillande då det inte alls är bra med armen
    Hoppas du mår mycket bättre och orkar med ngt kul
    Kram till dig fina

    SvaraRadera
  2. Vilket kalas väder vi har :) Helt underbart.
    Hoppas du mår fint. Jag har en ny blogg och hoppas du vill följa med dit. Kram och ha en fin eftermiddag :)

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för magsjuka, hoppas du mår bättre nu.
    Krya på dig !
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Gott att du känner lite piggare. Hoppas det inte blir nåt mer av det.
    Stor kram till dig, coolingen.
    Petra

    SvaraRadera