20160228

FRUKTSALLAD & HARRY POTTER MARATON..

 
Igår kväll blev det lite god fruktsallad med kesella vanilj, så gott.
 
Och på det en film, vi började ju köra Harry Potter maraton i fredags, då det blev en film och sen då nummer två i ordningen igår. De är ju så bra, och det var rätt längesen vi såg dem, så vi tyckte det var dags att damma av dem igen. :-) 

 
Här idag blir det en rätt lugn dag igen, är ju betydligt bättre men känner att alla krafter inte är tillbaka ännu. Har ju lite svårt för att äta normalt fortfarande. Men jag ska i alla fall hänga med sonen till gymmet och försöka lite lätt.
 
Fin Söndag på Er!
 

3 kommentarer:

  1. Så mysigt och gott det ser ut!
    Måste erkänna att jag aldrig sett en Harry Potterfilm! Det tillhör ju nästan allmänbildningen idag, men där är en lucka.
    Ha en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Fruktsallad med kesella vanilj är riktigt gott. Körde vi stadigt med på jobbet ett tag. Tog slut fort som attan ;)
    Stor kram till dig.
    Petra

    SvaraRadera
  3. Smarrigt värre! Tråkigt att Du legat sjuk, men positivt att du piggar på dig igen! Inte en bok inhandlad på bokrean, jag läser sällan eller aldrig. Somnar innan jag lägger huvudet på kudden... Men å andra sidan, skulle jag kanske kunna prioritera bort något annat för läsningen...
    Och inte är vi några Potter fantaster heller.... Skratt* - Nu är jag motig!!! Ha det gott nu vännen och krya på dig ännu mer <3
    Kram från Kate

    SvaraRadera