20160202

HALVGALEN DOTTER..


Ibland undrar man, fick den här bilden skickad till mig idag från dottern. Där hon och några av hennes kompisar hade fått komma upp på skolans tak imorse och ta lite bilder under bildlektionen. Fina bilder tog de i alla fall. :-)
  
Ja här blev det inte något inlägg igår, istället blev det en extralång dag på jobbet....sisådär 13 timmar, så jag var rätt mör när jag kom hem. Men rätt skönt att bli serverad middag när man kom hem, som dottern fixad....en supergod korvstroganoff...mmm. :-)
 
Så p ga den sena hemkomsten, så blev det såklart ingen träning heller, men det får jag ta igen idag, nästan så jag längtar. :-)

 

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha... döttrar ja!!! Här försvann ju snön i et nafs, så nu blir det barmarks träning igen. Jag behöver skidåkning i både armar och ben...
    Gott att få sätta sig vi dukat bord. Det gjorde jag igår och får göra det ikväll, när det är döttrarnas matdagar!!
    Ha det gott, vännen! Kram från Kate

    SvaraRadera
  2. En härlig bild..hon ser fri ut. Kram Anette

    SvaraRadera