20160216

MIN TRÄNINGSVECKA..

 
De veckor som jag har barnen, blir det betydligt mer träning än vanligt. Även om jag tränar 3-5 dgr i vanliga fall, så blir det uppemot 6-7 ggr den veckan de är här. :-)
 
De är ju rätt träningsglada båda två, men inte alltid samtidigt.....haha. :-)
 
 
Så min vecka har och kommer att se ut som följer...
(min vecka med barnen börjar med fredag t om torsdag)
 
I Fredags blev det en PW med E och lilla Liza.
Lördagen tillbringade vi en bra stund på gymmet, där vi körde benstyrka.
Söndagen är ju min löpardag, och då vädret inte var så bra, så fick det bli löpbandet i 10,5 km.
Måndagen, igår alltså, var vi på gymmet och körde överkropp.
Idag Tisdag, blir det intervaller på löpbandet, medan E är på sin cheerleading träning.
Onsdag Yogapass.
Torsdag, gymmet igen, med intervaller och någon styrka av något slag.
 
En vanlig vecka med barnen alltså. :-)
Så man är rätt mör när Fredagen kommer, så då blir det en naturlig vilodag. :-)
 
 

5 kommentarer:

  1. Du är så grym med din träning.
    Jag har varit förkyld en vecka nu men längtar
    som en tok att komma igång igen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Jag önskar verkligen att jag älskat träning...... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat. Jag längtar efter att snön försvinner så man får ut pw:a igen. Gör inte gärna det när det är snö och is på gångbanorna :(
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat, älskar att träna och det blir ca 4-5 pass i veckan och ett gäng PWs.

    SvaraRadera