20160331

TILLBAKABLICK & TRÄNINGSTANKAR..

 
En något suddig bild på mig och E, när vi var iväg förra veckan. :-)
 
Torsdag idag och då skulle jag egentligen kört intervaller på gymmet. Men då min lilla förkylning håller i sig, visserligen ingen halsont, så tar jag det lugnt ändå. Och tränar bara lite lätt, och absolut ingen löpning i någon form, utan bara lite lätt cykling som uppvärmning. Gäller att känna sig för, så man inte tar i mer än kroppen orkar.
 
Men jag hoppas att jag är tillbaka och kan köra för fullt igen till nästa vecka.
 
Så den här veckan, har jag dammat av min cykel, och tagit den till gymmet, som uppvärmning. Har känts så härligt, men vädret har ju också visat sig från sin bästa sida.
 
Kanske Våren som är här för att stanna! :-)
 
 

2 kommentarer:

  1. Fin bild på fina tjejer...♥
    Kramiz../ Agge

    SvaraRadera
  2. Söt bild <3 Våren ja, ja det var här men idag vaknade jag till snö. Ett april skämt måste det vara så jag väljer att inte tro det och istället hoppas på att solen hittar hit ;) Kram och njut av fredag

    SvaraRadera