20160324

VÅR VECKA I LINDVALLEN..

 
Vy från toppen av Lindvallen! :-)
 
 
Fint väder hade vi, så det blev några härliga dagar i backen, men med givetvis några stopp också, där lite go'fika intogs....vilket hör till såklart. :-)
 
 
Så härligt att sitta i solen och bara njuta av väder och gottigheterna, och vila benen lite. :-)
 
 
 
En härlig vecka om man sammanfattar det hela, förutom att vi var ofantligt trötta. Jag kände knappt igen mig, somnade som en liten, redan vid åtta tiden om kvällarna, samt en lite powernap mitt på dagen. Men nu i efterhand var det nog en förkylning jag hade i kroppen, för när vi väl kom hem, bröt den ut.
 
 
Men nu har vi lagt skidorna på hyllan för det här året, och ser framemot våren som redan börjat sitt antågande. :-) Och även dags att börja jobba imorgon, men lite utvilad känner jag mig, vilket jag nog måste tycka, efter så mycket sömn som jag fått denna veckan...haha. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar