20160417

TULPANER, HUSDJUR OCH MYS..

 
Idag efter en av mina smårundor med lilla Liza, så stannade jag och kollade in mina fina tulpaner som börjar titta fram. :-) Jag hoppas att alla kommer upp precis som ifjol, för det var så fint i blandade rosa färger mot den vita muren.

 
Och när vi skulle gå in, så kom Mr Grålle också, och ville följa med in. :-)

 
Men jag var nog inte tillräckligt snabb, för de stod och kollade på varandra och på mig och undrade nog när jag skulle öppna..haha. :-)

 
Idag Söndag och skön sådan, som började med lite sol och lite längre promenad med lilla Liza. Sen blev det gymmet med sonen och efteråt en to go kaffe och hem och fixa middag.
 
Sedan har söndagen bara lunkat på i sakta mak. :-)
Så lite vila har man nog fått i helgen, så man orkar med en ny arbetsvecka.
 

1 kommentar:

  1. Låter härligt. Här har det varit ruggigt och riktigt höst väder med blåst. Kram Anette

    SvaraRadera