20160402

VÅR MYSLÖRDAG..

 
Kväll har det nu blivit och här sitter jag och letar recept.
 
Det är ju någon som fyller år nästa helg ( jag :-) ) och då kommer våra kära vänner A och A på besök, så jag tänkte försöka hitta något nytt gott att bjuda på, vi får väl se om jag lyckas hitta något. :-)
 
Annars idag en lugn och skön Lördag som började med en välbehövlig sovmorgon. Var ju inte riktigt kry igår, men betydligt piggare idag, visserligen lite förkyld men ingen feber i alla fall. Så jag hängde med E till gymmet och kände mig lite för i förmiddags, och det kändes helt ok. :-)
 
Sen har det blivit några ärenden och en go'fika också såklart, ett stående engagemang varje helg...haha. :-)
 
Men nu åter till mina mattidningar....:-)....
...härligt kväll på Er!
 

2 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre.
    Du hittar säkert något gott att bjuda på :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Skönt att du piggade på dig så snabbt, och hoppas du hittade några goda bjudrecept i dina tidningar.
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera