20160525

NYSHOPPAT..

 

Var ju en snabb runda på stan igår, för att se om jag kunde
hitta något nytt nu när värmen kommit.

Och det första jag föll var den här nya varianten på klänning som jag redan har sen tidigare i andra färger, den är bara så skön på. :-)

Sedan blev det även en randig holkärmstopp från vila också i svart med vita ränder, alltid gångbar.

Och slutligen en lite småfräck topp fr Lindex, med skärp.



Onsdag och här är det lite grillkväll hemma, får ju passa på nu när kvällarna är helt underbara, och man kan sitta ute. :-)

Men jag skall nog hinna få in ett litet träningspass på gymmet också innan det dags för lite altanmys.

Härlig Onsdag på Er! 
 
 

2 kommentarer:

  1. Tröjan från Lindex hänger i min garderob, så himla snygg.

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt! Här har tyvärr värmen försvunnit och det typ 10 grader igen.
    Kram Helena

    SvaraRadera