20160611

CYKEL SKJUL PÅ GÅNG..


 
Lördag kväll och här är vi i snickartagen. :-)
 
 
Sambon har fått för sig att försöka få ihop vårt cykel skjul idag, vi får väl se om han lyckas, då han var på väg att göra "fel"...haha. :-)
 
 
Jag hittade ju ingen målbild på nätet om hur jag ville den skulle se ut, men jag visste en som fanns i vårat gamla bostadsområde, där vi bodde innan, så häromdagen körde vi förbi och fotade det hela. Och trots detta kort, så höll han på att göra lite fel, så till slut fick jag sätta mig i bilen och iväg och ta lite närbilder ( de ovan) för att överbevisa honom om hur den var byggd. :-)
 
 
Så nu skall det väl blir rätt. :-)
 
 
Annars denna lördag, som började med en härlig och snabb PW utmed sjön med lilla Liza imorse och sen en titt på hoppträningen i stallet med E, vilket följdes av en tur till stan och frisörtid för E, och lite fika på det.
 
Men nu efter middagen och min lilla tur för att dokumentera cykel skjul, så har jag hamnat i soffan! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar