20160618

DE RÖDA FINA VALLMON..

 
Just nu blommar den röda vallmon överallt här i Skåne!
 
Själv bara gillar jag den, och vi har alldeles fullt utmed vägen hem till oss, men mina bilder idag är från vår lagergård på jobbet. Jag går ju förbi dem varje lunch, när jag rastar lilla Liza, och har förundrats hur fina de är just mot den vita väggen, så igår fick de förevigas. :-)
 
:-
 
Idag Lördag och här har jag precis skjutsat E till stallet. Och medan hon är där, så är jag här hemma och värmer mig....för gud va kyligt det var ute, och att jag körde iväg utan jacka var nog inte helt genomtänkt. :-)
 
Efter ridning så är det iväg för att kolla sonen som skall spela 2 fotbolls matcher och då får allt jackan följa med. :-) Sen får vi väl se vad vi hittar på, finns en tanke på att köra söderut utmed östkusten på liten utflykt, vi får väl se om vi kommer iväg. Och vart vi i så fall hamnar. :-)
 

1 kommentar: