20160602

KLEMATISEN BLOMMAR..


Torsdag och en seg jag, för gud va varmt det var inatt. :-)
Hjälpte ju inte att ha vädrat hela kvällen eller ha öppet inatt, så sömnen blev inte som den skulle.

Så idag blir det nog mycket kaffe för att hålla sig vaken...hahah. :-)



Ja i trädgården blommar nu min fina klematis, som jag trodde dog för några år sedan, men som kommer nu år efter år. Den är visserligen lite klen nedtill men jag vet inte om de brukar vara det.

Nytt för i år är hostorna som blivit flyttade hit till klematisen, nere vid marken.


 
Torsdag och här blir det förhoppningsvis en snabbis till Malmö ikväll för inköp av cykel av sonen, vi får väl se om han orkar. Vi har ju varit på G hela veckan för detta men det har flyttats fram hela tiden, då han inte orkat. :-)
 
 

3 kommentarer:

  1. Brukar inte du klippa ner den varje år? Kanske därför den är lite klen.
    Hur som är det otroligt vacker. Mina klippte jag lite sent i våras med dom kommer fint nu!
    Visst var det varmt inatt. Och lika varmt lär det bli inatt.
    Men vi ska inte klaga! ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne för tipset. Ska absolut testa klippa ner den inför nästa år. :-) kramizz Laila

      Radera
  2. Min är oxå lite klen nedtill, men tackar Kolonilotta för tipset,

    SvaraRadera