20160604

PIPRANKA & TÄVLINGSDAG..

 
Trodde jag skulle få en lugn Lördag, vilket jag bestämt att helgen skulle vara, men minnet är visst inte det bästa, för jag hade glömt att det är tävlingsdag idag. :-)
 
Så här blir det först lite ärenden på förmiddagen, sen tävlar E i Summer Finals i Cheerleading, på hemmaplan, och då både med sitt lag men även med sin bygggrupp för första gången i Group Stunt, vilket skall bli jättekul att se. Har ju fått se smakprov på deras program, och det ser riktigt bra ut. :-)

 
Och slutligen ikväll är det middag i Åhus. :-)
Får försöka få en lugn Söndag och Måndag istället, om jag klarar det ...haha. :-)
 
Var ute en runda i trädgården igårkväll innan läggning, och gud vad mina piprankor frodas, så kul att se, snart är min "gröna vägg" mot grannen klar och vi kan bada insynsskyddat. :-)
 
Härlig Lördag på Er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar