20160708

CHEVRE PIZZA..



Delar med mig idag av den supergoda pizzan vi fixade till igår. :-)

Chevre pizza

vi valde färdiggjord botten
pizzasås, vi valde zetas, för att det skulle gå snabbt
skivad mozarellaost
smulad chevre ost
valnötter

grädda i rätt varm ugn snabbt
ringla över honung när det tas ur ugnen samt
lägg på ruccola och parmesanost

Smaklig spis.

Ja igår fick middagen bli lite snabb och lättlagat, då vi var hemma lite sent, tog lite tid hos veterinären, där jag var med lilla Liza för årlig vaccination, samt veckohandlingen.

Och efter middagen, så blev det tyvärr inget gym....skulle bara ligga en liiiten stund på soffan...:-) och ja där somnade jag gott, och vaknade strax innan kl 22. :-)

Men jag kan inte säga att jag är piggare idag, trots att jag somnade så tidigt igår. :-)
Så här blir nog en lugn fredagskväll också.

Men en härlig Fredagskväll på Er!


6 kommentarer:

  1. Ser grymt god ut, hemmagjord pizza
    är det godaste.
    Hoppas du snart piggnar till :)
    Önskar dig en fin dag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Gott med pizza, och den där såg jättegod ut. Det har jag också ätit , inte ofta jag äter det men denna var väldigt god :) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hemmafixad pizza, bästa och speciellt med mozzarella och chevre. Ha en fin dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Mums, vad gott det såg ut då. Sitter på kontoret och längtar efter frukostrasten. Är jättehungrig.
    Önskar dig en toppendag.
    Kram Petra

    SvaraRadera