20160706

TRÄDGÅRDSONSDAG..

 
 Onsdag idag och här vaknade vi till att det regnade för fullt. :-)

Får hoppas att det ger sig under dagen, då jag idag tänkte ha vilodag från gymmet och ägna mig åt trädgården istället. :-) Vi får väl se hur det blir, annars får det väl bli en kväll i fåtöljen med min bok istället, inte helt fel det heller. :-) 
 

I trädgården blommar det nästan för fullt nu, men lavendeln är nog det som jag gillar mest just nu, så blå och fin mot den vita muren. Och den drar till sig massor av humlor, för ni ser väl humlorna på bilden nedan? :-) 

 




2 kommentarer:

  1. Lavendeln är underbar. Och görsnyggt mot din vita mur.
    Vad du än väljer att göra idag så önskar jag dig en härlig dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Åh hjälp så fint med den där vita muren och all lavendel! underbart!

    Kram jenny

    SvaraRadera